Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Poczta Polska KURIER 24 ) już od 199,00 zł.
Reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Każdy zakupiony przez Państwa towar w naszym sklepie internetowym objęty jest taką samą gwarancją jak w sklepie klasycznym.

Wychodząc naprzeciw Waszych oczekiwaniom, reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu wystawienia paragonu bądź faktury zakupu na wybrany przez państwa produkt. Gwarancją objęte są wszelkie wady produktu, które objawią się tuż po otrzymaniu go oraz przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (link)

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Poprawnie wypełniony dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu na swój koszt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Świat Paznokci

ul. Adama Wardyńskiego 30a

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

4. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego produktu.

5. Sprzęt przekazywany jest do autoryzowanych punktów naprawy. W przypadku uznania reklamacji dokonamy naprawy lub wymiany.

6. Naprawiony lub wymieniony sprzęt odsyłamy na nasz koszt pod wskazany w formularzu adres.

W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl